قیچی چمن زن شارژی ماکیتا ، راه حلی برای برش و تزیین چمن

قیچی چمن زن شارژی ماکیتا ، راه حلی برای برش و تزیین چمن

زمان تقریبی مطالعه این مطلب : ۳ دقیقه

قیچی چمن زن شارژی ماکیتا مدل XMU02Z با باطری لیتیوم یون ۱۸ ولتی ، از سری LXT می باشد. این ابزار کم حجم و بیسیم، یک راه حل برای برش و تزیین چمن است. با حرکت رفت و برگشت ۲ تیغ که ۱۲۵۰ بار در دقیقه تکرار می شود، برشی کارآمد خواهید داشت. با نیک تیک همراه باشید.

قیچی چمن زن شارژی ماکیتا ، راه حلی برای برش و تزیین چمن

 

هنگامی که از شارژر سریع ماکیتا برای شارژ باطری ۳ آمپرساعتی استفاده کنید، تا ۱۲۵ دقیقه این قیچی چمن زن با شارژ کامل برای شما کار می کند. پایه ابزار که بصورت چارچوب بوده و سورتمه ای شکل نیز می باشد، امکان تنظیم سریع ارتفاع برش برای کار مدنظر را فراهم نموده و برشی صاف و یک دست به شما ارائه می دهد. دسته ارگونومیک این ابزار، لاستیکی و نرم بوده تا لرزش را برای استفاده راحت تر جذب نماید.

 

قیچی چمن زن شارژی ماکیتا ، راه حلی برای برش و تزیین چمن

 

تعویض آسان تیغه ها

جهت تعویض تیغه های این قیچی چمن زن نیازی به آچار نیست تا کاربر احساس راحتی بیشتر داشته باشد. تیغه ها نیز بدون استفاده از فرآیند الکترولیز، با کروم روکش شده اند تا در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی دوام داشته باشند. البته سبک و جمع و جور بودن این ابزار فراموش نشود، چرا که وزن آن با باطری فقط ۳.۶ پوند (۱۶۳۳ گرم) می باشد که خستگی کاربر را کاهش می دهد. مکانیزم اعلام وضعیت باطری، چراغ های نشانگر را روشن نموده و موتور را خاموش می کند تا کاربر از رسیدن زمان شارژ باطری ابزار آگاه شود.

این ابزار یکی از ابزارهای سری در حال گسترش ۱۸ ولت ماکیتا می باشد. بزرگترین مجموعه ابزار دنیا که با باطری ۱۸ ولتی لیتیوم یون کشویی کار می کند. باطری های ۱۸ ولتی لیتیوم یون ماکیتا سریع ترین زمان شارژ را در رده خود داراست. برای راحتی بیشتر، قفل کلید در هر دو طرف چپ و راست ابزار تعبیه شده است.

 

قیچی چمن زن شارژی ماکیتا ، راه حلی برای برش و تزیین چمن

 

جهت بهبود عملکرد این قیچی چمن زن و عمر طولانی باطری ، ماکیتا مکانیزم کنترل کامپیوتری با نام محافظت ستاره ای را ساخته است. این فن آوری ارتباطی، برای ابزار امکان دادوستد زنده و بی وقفه اطلاعات بین باطری و ابزار را میسر نموده و شرایط را در حین کار رصد می نماید تا از کارکشی بیش از حد از ابزار، تخلیه بیش از اندازه باطری و داغ شدن غیر متعارف آن جلوگیری کند. برای افزایش تطبیق پذیری، می توان تمام باطری های ۱۸ ولتی LXT و باطری های کم حجم (COMPACT) که دارای علامت ستاره هستند را با این ابزار بکار برد. علامت ستاره نمایانگر وجود فن آوری حفاظت ستاره ای در داخل باطری است.

 

تکنولوژی شارژ بهینه و سریع

شارژر بهینه و سریع ، با تراشه موجود در باطری در طی زمان شارژ، ارتباط برقرار نموده تا باطری بیشترین عمر را داشته باشد. این عمل با کنترل مداوم جریان، ولتاژ و دمای باطری محقق می شود. شارژر فوق دارای یک پنکه داخلی جهت خنک نمودن باطری بوده که فر‌آیند شارژ را سریع تر و کارآمدتر می نماید. فن آوری ماکیتا دارای زمان شارژ برتر در رده این ابزارها بوده و باطری ها بیشتر در کار بوده و کمتر در شارژر می نشیند.

 

قیچی چمن زن شارژی ماکیتا ، راه حلی برای برش و تزیین چمن

 

این ابزار دارای گارانتی محدود سه ساله است. فراموش نشود فقط از باطری و شارژر اصل ماکیتا استفاده شود.

 

سایر مشخصات قیچی چمن زن شارژی ماکیتا

عرض برش ۱۶۰ میلیمتر
بازه تنظیم عمق برش ۹.۵ ، ۲۰ و ۳۰ میلیمتر
نوع باطری ۱۸ ولت لیتیوم یون LXT
تعداد رفت و برگشت در دقیقه ۱۲۵۰
طول ابزار ۳۵۲ میلیمتر
وزن ۱۶۳۳ گرم
توضیحات باطری و شارژر، جداگانه تهیه شود.

 

فروشگاه اینترنتی نیک تیک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب‌ها: , , , , , , , , ,